Piłka do ćwiczeń – jak najlepiej ją wykorzystać?

Piłki od wielu lat wykorzystywane są jako przyrząd do ćwiczeń dla osób w każdym wieku. Doskonale wpływają na korekcję wad postawy u dzieci, minimalizują bóle w dolnej części kręgosłupa u kobiet w ciąży oraz dobrze wpływają na koordynację ruchową osób starszych. Ćwiczenia na piłce aktywują i skutecznie wzmacniają bardzo wiele mięśni, w tym niezwykle ważne mięśnie głębokie odpowiedzialne za stabilizację sylwetki. Poprawiają także pracę narządów wewnętrznych oraz pomagają rozwijać i utrzymać ruchomość stawów bez ich obciążania. Bardzo szybko rozwijają umiejętności motoryczne, równowagę i siłę.

 

Ćwiczenia z piłką na brzuch

Piłka do ćwiczeń stanowi również doskonałą pomoc w redukcji tkanki tłuszczowej. Regularne ćwiczenia na brzuch z piłką zwiększają efektywność treningu oraz angażują znacznie więcej mięśni niż trening bez akcesoriów. Efektem korzystania z piłki do fitnessu jest zrzucenie wagi, wzmocnienie mięśni oraz efektowne ujędrnienie ciała.

 

Ćwiczenia z piłką na kręgosłup

Wiele zalet mają również ćwiczenia z piłką na kręgosłup. Skutecznie zmniejszają one napięcie mięśni i odciążają zmęczony kręgosłup. Efektywnie wzmacniają również mięśnie przykręgosłupowe, a nawet mięśnie proste i skośne brzucha. Pozytywnie wpływają na odpowiednią postawę ciała. Wskazane jest, aby gimnastykować się z użyciem piłki do pilatesu każdego dnia. Dzięki temu problemy z kręgosłupem ograniczą się do minimum, a nawet znikną całkowicie. Ćwiczenia z piłką zmniejszają ponadto napięcie nerwowe i stres oraz stanowią doskonałą formę relaksu dla ciała i duszy.

 

Popularnością cieszą się również ćwiczenia z piłką lekarską. Dedykowane są one przede wszystkim osobom, dla których standardowe ćwiczenia są niewystarczające. Trening taki umożliwia zwiększenie wytrzymałości i siły, pozwala wypracować mięśnie, schudnąć oraz poprawić wydolność.

 

Jak dobrać piłkę do siedzenia?

Piłka doskonale sprawdza się jako biurowy fotel. Dzięki niej intensywnie pracują mięśnie głębokie, a możliwość balansowania ciałem uwalnia napięcie z okolic lędźwi i bioder. Ponadto, kręgosłup przybiera naturalną krzywiznę. Aby taka piłka spełniła swoje zadanie, musi mieć odpowiednie rozmiary. Należy dopasować ją do wysokości biurka, a także zadbać, by w trakcie siedzenia pomiędzy udami a tułowiem oraz podudziem i łydką tworzył się kąt prosty.

 

Jakie rodzaje piłek gimnastycznych dostępne są w ofercie?

Oferujemy tylko oryginalne piłki gimnastyczne włoskich marek Pezzi oraz Gymnic występujące w pełnej gamie rozmiarów i kolorów. Mają one zastosowanie w gabinetach rehabilitacji oraz klubach fitness. Doskonale sprawdzą się również do ćwiczeń w domu i do aktywnego siedzenia – specjalnie zaprojektowany model Pezzi SitSolution. Nasza nowość to piłka gimnastyczna Pezii BIO, pierwsza na świecie, która została wyprodukowana z materiałów pochodzenia roślinnego. Ćwicząc na tej piłce nie tylko poprawiamy swoją kondycję ale też przyczyniamy się do ratowania środowiska. Ofertę wzbogacają piłki gimnastyczne w kształcie jaja, które zapewniają kontakt z większą powierzchnią podłoża i świetnie sprawdzają się w pracy z dziećmi, kobietami w ciąży i osobami starszymi. W ofercie posiadamy również piłki lekarskie oraz piłki do skakania, które świetnie sprawdzą się w pracy z małymi pacjentami.

Piłki do ćwiczeń

Jest 59 produktów.

Pokazano 1-21 z 59 pozycji

Aktywne filtry