Mata do ćwiczeń i jogi. Jaką wybrać?
Na rynku wybór mat do ćwiczeń jest ogromny. Nic więc dziwnego, że chcąc zaopatrzyć się w podstawowy asortyment do domowej siłowni czy kącika fitness uginające się półki sklepów sportowych mogą przyprawić nas o zawrót głowy. Ciężko podjąć decyzję, która mata będzie dla nas odpowiednia, jeśli producenci mat kuszą nas nie tylko designem lecz także rozmiarem, grubością, fakturą, przyczepnością.
Ćwiczenia i trening nadgarstków
Coraz więcej osób uskarża się na dolegliwości bólowe nadgarstków. Jest to bardzo powszechna przypadłość spowodowana niektórymi aktywnościami sportowymi czy zwykłymi czynnościami życia codziennego.
Wałki i rollery SoftX + Blackroll + piłeczki do masażu powięzi
Nasze napięte mięśnie i powięzi wymagają czegoś w rodzaju rozklejania połączeń między nimi, by przywrócić ich prawidłowe funkcjonowanie. Nie jest to zadanie proste, bowiem ich warstwowa budowa wymaga dotarcia nie tylko do mięśni znajdujących się w powierzchownie, ale również do powięzi zlokalizowanych głębiej. Z pomocą przychodzą nam odpowiednie narzędzia, takie jak rollery (wałki) czy piłeczki do masażu.
Gumy do ćwiczeń
Tym razem proponujemy trening z gumami oporowymi, które pomogą Ci w łatwy sposób wymodelować sylwetkę. Do ćwiczeń nie potrzebujesz niczego więcej prócz kawałka elastycznej taśmy, która wzmocni dowolną partię mięśniową Twojego ciała. Gumy do ćwiczeń stosowane są przez osoby w każdym wieku i o różnym stopniu sprawności fizycznej. Umożliwiają przeprowadzenie profesjonalnego treningu z progresywnym oporem i wspomagają rehabilitację.
Trening dłoni. Co warto wiedzieć?
Wspinaczka, tenis czy golf to Twoje ulubione sporty? Jesteś mechanikiem, stomatologiem, krawcem, muzykiem lub artystą? Pracujesz dłońmi i precyzja ruchu jest dla Ciebie kluczowym zagadnieniem? Pracujesz przy komputerze i odczuwasz przykre tego skutki w postaci drętwienia dłoni i palców? A może potrzebujesz przywrócić sprawność dłoni po doznanym urazie?
Domowa siłownia - komfortowe maty do ćwiczeń.
Pamiętasz swoje postanowienia noworoczne? Po zimie, kiedy Twoje ciało jest niczym zahibernowane, nie masz w sobie za grosz elastyczności i przy byle skłonie zaraz „łupie” Cię w krzyżach. Z okazji nowego roku, kiedy wiosna jest jeszcze wystarczająco odległa, większość z nas ambitnie deklaruje: wiosną stawiam na sport. Dzień jest dłuższy, świeci słońce, jesteśmy aktywniejsi niż w mroźne wieczory, budzi się w nas powszechny optymizm. Szybko okazuje się jednak, że plany te ciężko wdrożyć w życie, bo ku naszemu zaskoczeniu doba nadal ma 24 godziny.
  • 1
  • 2
Showing 1 do 6 of 8 (1 Pages)