• Wyprzedaż!
  • -20,90 zł
Roller profilowany do automasażu Blackroll Groove Pro - różne kolory
search
  • Roller profilowany do automasażu Blackroll Groove Pro - różne kolory

Roller profilowany do automasażu Blackroll Groove Pro - różne kolory

219,90 zł
199,00 zł Zniżka 20,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 219.9 zł
Brutto

Blackroll Groove Pro wałek/rolka to produkt przeznaczony do rozluźniania mięśniowo-powięziowego.  50% twardszy od wersji Standard. 

Średnica: 15 cm

Długość: 30 cm

Kolor: niebieski, pomarańczowy.

Kolor: Niebieski
Ilość
Dostępny produkt z innymi opcjami

Wałek/Roller Blackroll Groove Pro 30 x 15 cm

Groove Pro jest to model charakteryzujący się dużą gęstością oraz dużą twardością - jest o 50% twardszy niż Blackroll Standard. Przeznaczony jest do intensywnych ćwiczeń. Posiada karbowaną powierzchnię, która tworzy naturalną wibrację. Blackroll Groove Pro rozgrzewa duże grupy mięśniowe do wysiłku fizycznego, polecany jest w zawodach sportowych. Rekomendowany osobom z niskim napięciem mięśniowym. 

Właściwości:

  • wspomaga wzrost gibkości, mobilności i wydajności układu mięśniowego,
  • stymuluje krążenie bogatej w substancje odżywcze krwi polepszając wygląd skóry i zmniejszając cellulit,
  • przywraca prawidłowy balans mięśniowo-powięziowy,
  • poprawia koordynację ruchową, równowagę oraz priopriocepcję,
  • zapobiega bólom mięśniowym i pomaga uniknąć typowych kontuzji i uszkodzeń mięśni wskutek przetrenowania,
  • materiał najwyższej jakości,
  • posiada certyfikat CE.

Zastosowanie:

  • fascial fitness,
  • pilates,
  • fitness,
  • ćwiczenia ogólnousprawniające,
  • poprawa propriocepcji,
  • rehabilitacja i medycyna sportowa.

 

Z pomocą niewielkiego wysiłku, Blackroll aktywnie przyczyni się do uzyskania dobrej kondycji, większej wydajności organizmu i lepszego samopoczucia!

Gwarancja: 12 miesięcy.

Kraj produkcji: Niemcy. 

BRL07
0 Przedmiot
 

Polityka bezpieczeństwa

 

Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)

 

Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)